مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 18:152020-10-01سياسي

انقلاب اسلامی حوزه و دین را در بطن جامعه قرار داد


انقلاب اسلامی ایران حوزه و دین را در بطن جامعه قرار داد اما متناسب با آن ما رشد علمی نداشته ایم و واقعا جای کار فراوان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان، آیت الله علیرضا اعرافی در گردهمایی طلاب و روحانیون شهرستان زاهدان ضمن گرامیداشت ایام ماه صفر در سخنانی به تبیین دستاوردهای عظیم حوزه در عرصه های گوناگون و لزوم تلاش بیشتر برای رشد کمی و کیفی حوزه های علمیه به ویژه در شهرستان ها پرداخت.

مدیر حوزه های علمیه کشور در ابتدا با اشاره به آیات ابتدایی سوره مبارکه والضحی گفت: شخصیت انسان از اضلاع مختلفی همانند معرفت و شناخت، گرایش و عواطف و اراده و انتخاب گری شکل گرفته و این انسان در کنار همه این اضلاع از کرامت و خلافت الهی نیز برخوردار است.

وی افزود: یکی از این اضلاع مهم، کشش ها، گرایش ها و عواطف آدمیست چرا که انسان با همین عواطف و گرایشات انسان می شود و اگرچه عقل و اراده در رتبه نخست قرار دارند اما عواطف انسانی نیز نقش مهمی دارند.

مدیر حوزه های علمیه خاطرنشان کرد: هنر ما شما که به حوزه آمده ایم این است که این گرایش ها و کشش های درونی را به اهداف والایی که برای آن به حوزه آمده ایم معطوف کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی حوزه و دین را در بطن جامعه قرار داد

انقلاب اسلامی حوزه و دین را در بطن جامعه قرار داد