مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 18:002020-10-01سياسي

سخنگوی دولت: کرونا یک و نیم میلیون ایرانی را بیکار کرد


در شوک نخست کرونا، یک میلیون و 300 هزار شغل در معرض تهدید قرار گرفت و در پی آن یک میلیون و 500 هزار نفر از کار بیکار شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی ربیعی طی سخنانی در سفر به شهرستان تنکابن، با بیان اینکه در جنگ اقتصادیِ دشمن، دولت از عزت و هویت ایران دفاع می‌کند ، اظهار کرد: دشمنان تلاش دارند با توطئه‌های گوناگون روحیه تلاش و امیدواری را در جامعه کاهش دهند، اما برای کاستن از مشکلات باید نسبت به آینده امیدوار بود و با تلاش زیاد در جهت رفع کمبودها و کاستی‌ها گام برداشت.

وی افزود: برخی افراد در داخل کشور به خاطر برخی مقاصد سیاسی همسو با دشمن شده‌اند و بر طبل ناامیدی می‌کوبند و اعلام می‌کنند که دولت از شرایط سخت زندگی مردم بی‌خبر است؛ در حالی که دولت رنج و سختی مردم را در شرایط فعلی اقتصادی کاملا درک می‌کند و نسبت به آن آگاه است.

سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه ما در این سال‌ها تلاش‌های زیادی انجام داده‌ایم و پروژه‌های زیادی را به بهره‌برداری رسانده‌ایم ، گفت: بزرگترین رنج جامعه امروز ایران، پولدار شدن بدون زحمتِ برخی افراد است که بدون آنکه نانی سر سفره مردم بگذارند برای خود ثروت‌اندوزی کرده‌اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی دولت: کرونا یک و نیم میلیون ایرانی را بیکار کرد

سخنگوی دولت: کرونا یک و نیم میلیون ایرانی را بیکار کرد