مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 17:302020-10-01بين الملل

مرزهای زمینی عراق همچنان مسدود و تمامی پروازهای بین این کشور و ایران متوقف است


ستاد مرکزی اربعین حسینی اعلام کرد که دولت عراق بر عدم پذیرش هرگونه زائر خارجی تاکید کرده و با توجه به شرایط حاد شیوع بیماری کرونا در دو کشور ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا نیز هر گونه سفر به عراق را ممنوع اعلام کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ در اطلاعیه شماره 5 ستاد مرکزی اربعین حسینی با اشاره به انتشار اخباری در خصوص اظهار نظر در دولت عراق در خصوص مراسم اربعین حسینی(ع) در تعدادی از خبرگزاری ها بدون هرگونه کسب اطلاعی از این ستاد، آمده است: مجدداً به اطلاع مردم عزیز مسلمان و قانونمدار کشورمان می رساند دولت عراق در ملاقاتها و تماس متعددی که قبل از ماه صفر با مسئولین کشور داشته بر عدم پذیرش هرگونه زائر خارجی تاًکید کرده است.

در این اطلاعیه تاکید شده است؛ کلیه مرزهای زمینی مسدود و فعلا تمامی پروازهای بین دو کشور نیز متوقف است.

در اطلاعیه شماره 5ستاد مرکزی اربعین حسینی آمده است؛ با توجه به شرایط حاد شیوع بیماری کرونا در دو کشور ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا نیز هر گونه سفر را ممنوع اعلام کرده است.

در این اطلاعیه همچنین با تاکید بر ممنوعیت هر گونه سفر برای مراسم راهپیمایی اربعین حسینی(ع) در سالجاری، اعلام شده است؛ همکاری بسیار ارزشمند مردم عزیز برابر روال فعلی ادامه یافته و از خبرگزاریها و رسانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرزهای زمینی عراق همچنان مسدود و تمامی پروازهای بین این کشور و ایران متوقف است

مرزهای زمینی عراق همچنان مسدود و تمامی پروازهای بین این کشور و ایران متوقف است