مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 17:202020-10-01اقتصادي

تولید سالانه 2500 تن ماهی در خواهرخوانده شیلات ایران


مدیرجهاد کشاورزی شهرستان نهاوند با بیان اینکه 62 واحد پرورش ماهی در خواهرخوانده شیلات ایران وجود دارد، گفت: در حال حاضر 46 استخر پرورش ماهی در شهر نهاوند فعال است.

- ایسنا/همدان مدیرجهاد کشاورزی شهرستان نهاوند با بیان اینکه 62 واحد پرورش ماهی در خواهرخوانده شیلات ایران وجود دارد، گفت: در حال حاضر 46 استخر پرورش ماهی در شهر نهاوند فعال است.

کریم حاجی باباعلی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه ظرفیت تولید ماهی در نهاوند 2500 تن در سال است، اظهارکرد: درحال حاضر 46 استخر پرورش ماهی با تولید 1100 تن ماهی فعال است.

وی با بیان اینکه چهار واحد تکثیر ماهی در این شهرستان وجود دارد، از احداث یک استخر پرورش ماهی خبرداد و گفت: همچنین دو واحد حدواسط در شهرستان نهاوند فعالیت دارد.

مدیرجهادکشاورزی شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه هم اکنون کلزا در مزارع این شهرستان درحال کشت است، افزود: در سال گذشته 250 هزار هکتار کلزا در نهاوند کشت شده که از این سطح 750 هزار تن محصول تولید شده است.

حاجی باباعلی با بیان اینکه در سال زراعی گذشته به علت اینکه کشاورزان نهاوندی استقبال کمی از کشت کلزا داشتند بازخورد خوبی در تولید این محصول نداشتیم، اظهارکرد: امسال قیمت این محصول افزایش چشمگیری داشته و از خرید دولتی خارج و آزاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید سالانه 2500 تن ماهی در خواهرخوانده شیلات ایران

تولید سالانه 2500 تن ماهی در خواهرخوانده شیلات ایران