مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 17:152020-10-01سياسي

سنگ اندازی برخی اشخاص مانع گازرسانی به روستاهای فیروزکوه شده است


نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس گفت: سنگ اندازی برخی اشخاص مانع گازرسانی به روستاهای فیروزکوه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید احمد رسولی نژاد در حاشیه کلنگ زنی طرح آبرسانی به روستاهای فیروزکوه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعداد روستاهای ما در فیروزکوه زیاد است 7 80 روستا در این شهرستان وجود دارد و تعداد 31 روستا با مشکل آب آشامیدنی مواجه هستند که امروز مشکل 15 روستا حل و مشکل 16 روستای دیگر نیز به مرور حل خواهد شد.

رسولی نژاد افزود: در دماوند علاوه بر رودهن، آبسرد، کیلان و آبعلی تعداد زیادی از روستاهای پرجمعیت با مشکل مواجه هستند و یکی از مشکلات ما به دلیل قرار گرفتن در استان تهران است که محرومیت و مظلومیت ما را در این زمینه دو چندان کرده است.

وی در ادامه عنوان داشت: شهرستان های استان تهران دارای 5 و نیم میلیون نفر جمعیت هستند و 10 برابر برخی از استان های کشور جمعیت داریم اما اعتبار عمرانی آنها 10 برابر شهرستان های استان تهران است و نگاهی که دولت و مجلس به شهرستان های استان تهران دارند مانند نگاه به شهر تهران است و تا نگاه اصلاح نشود این محرومیت ها ادامه دار خواهد بود.

نماینده مردم فیروزکوه و دماوند در مجلس عنوان داشت: ما از تریبون مجلس نیز از وزارت راه و بهداشت گلایه هایمان را اعلام کرده ایم ما در رودهن و فیروزکوه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنگ اندازی برخی اشخاص مانع گازرسانی به روستاهای فیروزکوه شده است

سنگ اندازی برخی اشخاص مانع گازرسانی به روستاهای فیروزکوه شده است