مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 17:052020-10-01سياسي

تکلیف زمین دهکده لجستیک کرمانشاه باید در سطح ملی مشخص شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه با اشاره به پیگیری جدی که برای احداث دهکده لجستیک کرمانشاه در حال انجام است، گفت: تکلیف زمین این دهکده باید در سطح ملی مشخص شود.

- ایسنا/کرمانشاه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه با اشاره به پیگیری جدی که برای احداث دهکده لجستیک کرمانشاه در حال انجام است، گفت: تکلیف زمین این دهکده باید در سطح ملی مشخص شود.

مهرداد سالاری در جلسه امروز (10 مهر) شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کرمانشاه با بیان اینکه در موضوع استفاده از ظرفیت باری راه آهن کرمانشاه ایستگاه باری دو سال است که فعالیت دارد، افزود: این ایستگاه اکنون در قالب چهار خط کار می کند که یک خط آن برای نفت، یک خط برای گندم و دو خط برای سایر کالاها است.

وی ادامه داد: موضوع مهم ایجاد خطوط آنتنی از ایستگاه باری به سمت مراکز باری بزرگ و صنایع استان از جمله کارخانه ایران خودرو، صنایع پتروشیمی و .

است که در دست پیگیری می باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه از پیگیری جدی برای احداث دهکده لجستیک کرمانشاه هم خبر داد و افزود: مسئله تعین تکلیف زمین این دهکده باید بین شرکت شهرک های صنعتی و شرکت راه آهن در سطح ملی حل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف زمین دهکده لجستیک کرمانشاه باید در سطح ملی مشخص شود

تکلیف زمین دهکده لجستیک کرمانشاه باید در سطح ملی مشخص شود