مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 16:352020-10-01بين الملل

افشای اسنادی محرمانه از قیمومیت برخی کشورهای بیگانه بر یمن


شبکه «المسیره» یمن بار دیگر با انتشار اسنادی محرمانه، گوشه ای از حجم مداخلات انگلیس و آمریکا در یمن پیش از انقلاب 21 سپتامبر را فاش کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شبکه یمنی المسیره ، امروز (پنجشنبه)، اسنادی محرمانه درباره دخالت انگلیس و آمریکا در یمن را فاش کرد.

المسیره در این خصوص نوشت، به اسنادی جدید دست یافته است که گوشه ای از قیمومیت بیگانگان بر یمن پیش از انقلاب 21 سپتامبر سال 2014 و تلاش آنها برای سیطره بر سواحل این کشور را نشان می دهد.

المسیره در ادامه گزارش داد که این اسناد به نیمه سال 2012 باز می گردد و اداره کل اطلاعات نظامی آن را صادر کرده است و این اسناد بسیار محرمانه توصیف شده است.

در این اسناد از دیداری میان مقامات بلندپایه وزارت دفاع و وزارت کشور یمن با وابسته نظامی تعدادی از سفارت خانه ها پرده برداشته شده که در آن به بررسی طرح استقرار نیروهای گارد ساحلی و طرح نیروهای مسلح برای حفاظت از مرزهای دریایی پرداخته شده است.

المسیره گزارش داد که وابسته نظامی سفارت انگلیس خواستار دست یابی به اطلاعات نظامی ممنوعه و بسیار حساسی شده و خواسته است در ارتباط با ترکیب رزمی نیروهای دریایی و محل استقرار آنها اطلاعاتی به دست آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای اسنادی محرمانه از قیمومیت برخی کشورهای بیگانه بر یمن

افشای اسنادی محرمانه از قیمومیت برخی کشورهای بیگانه بر یمن