مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 16:352020-10-01فرهنگي

مظلوم نمایی یهود و اسراییل دوستی؛ راهبرد رسانه ای هالیوود


هالیوود به دنبال مشروعیت بخشیدن به اسراییل غاصب است.

- مظلوم نمایی یهود و اسراییل دوستی؛ راهبرد رسانه ای هالیوود ایسنا/لرستان مدرس حوزه و دانشگاه گفت: هالیوود به دنبال مشروعیت بخشیدن به اسراییل غاصب است.

امیر علی حیدر امیری در پنجمین کارگاه تربیت کادر رسانه ای با موضوع نقش رسانه در جهان امروز و نقش صهیونیسم ادبی و سیاسی در تشکیل امپراطوری رسانه ای صهیونیسم که امروز دهم مهرماه در حوزه علمیه معصومیه(س) خرم آباد برگزار شد، با بیان این که سینمای هالیوود و صهیونیسم در قالب فیلم های سینمایی و انیمیشن یک سری اهداف را دنبال می کنند، اظهار کرد: از اهدافی که در قالب گفتمان های رسانه ای هالیوودی و صهیونیسمی دنبال می شود می توان به جا انداختن نژادپرستی قوم یهود، برتری جویی و صلح جویی قوم یهود و این که غرب دارای تمدن است، اشاره کرد.

وی تصریح کرد: بسیاری از فیلم های سینمایی و حتی انیمیشن هایی که با حمایت غرب و صهیونیسم جهانی ساخته و در کشورهای مسلمان نمایش داده می شود به دنبال قُبح زدایی و زیر سؤال بردن اخلاق و عادی جلوه دادن گناه و فحشا و ارتباط با نامحرم و ازدواج با محارم و انحرافات جنسی هستند.

افسر ارشد جنگ نرم در ادامه با اشاره به این که ترویج خشونت، قساوت قلب، جادوگری و این که مردم به سمت توهم و خیال و استمداد جستن از نیروهای غیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مظلوم نمایی یهود و اسراییل دوستی؛ راهبرد رسانه ای هالیوود

مظلوم نمایی یهود و اسراییل دوستی؛ راهبرد رسانه ای هالیوود