مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 16:052020-10-01پزشكي

پولادگر: هیچ رقابت جهانی تکواندو در سال 2020 برگزار نمی شود


بنابر اعلام فدراسیون جهانی تکواندو تمامی رقابت های سال 2020 تاکنون لغو شده و مسابقات فینال گرندپری مکزیک نیز به طور قطع برگزار نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد سید محمد پولادگر ظهر امروز در حاشیه مجمع انتخابات ریاست هیات تکواندو خراسان شمالی در جمع خبرنگاران با آخرین وضعیت برگزاری رقابت های جهانی و آسیایی این رشته ورزشی پرداخت و اظهار کرد: بنابر اعلام فدراسیون جهانی تکواندو تمامی رقابت های سال 2020 تاکنون لغو شده و مسابقات فینال گرندپری مکزیک نیز به طور قطع برگزار نمی شود.

  وی همچنین با اشاره به آغاز اردوی ورزشکاران المپیکی نیز گفت: این اردو طی شهریورماه و بر اساس دستورالعمل های بهداشتی و وزارت بهداشت آغازشده و بر همین پایه در آینده ای نزدیک اردو تیم بانوان نیز شروع می شود.

رییس فدراسیون تکواندو کشور همچنین درباره آخرین وضعیت مصدومیت آرمین هادی پور تکواندوکار المپیکی کشور خاطرنشان کرد: این ورزشکار تکواندو دارای آسیب دیدگی جزیی است اما تاکنون نظر نهایی راجع به وی اتخاذ نشده و کمیسیون پزشکی مبنای تصمیم گیری خواهد بود اما فرصت تا المپیک برای ورزشکاران باقی است.

وی به برگزاری لیگ تکواندو نیز اشاره کرد و گفت: ابهام برگزاری لیگ تاکنون باعث عدم ثبت نام برخی از تیم ها شده بود که با اعلام دستورالعمل های بهداشتی طی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پولادگر: هیچ رقابت جهانی تکواندو در سال 2020 برگزار نمی شود

پولادگر: هیچ رقابت جهانی تکواندو در سال 2020 برگزار نمی شود