مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 16:052020-10-01بين الملل

سناریوی عادی سازی قتل و جنایت!


آمریکایی ها و غربی ها سالهاست حقوق بشر واقعی را به رگبار بسته اند.

بحث و سروصدای آنها درباره حقوق بشر ناشی از اختلاف فکری و اندیشه ای نیست، بلکه یک نگاه پروژه ای و ابزاری به حقوق بشر دارند تا در پوشش آن اهداف و سناریوهای زیاده خواهانه و جاه طلبانه شان را دنبال کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس گروه دیدگاه، حسام الدین برومند در یادداشتی نوشت: در هفته های اخیر نشانه هایی از تحرکات و تحریکات جدید در پوشش حقوق بشر علیه ایران آشکار شد.

ابتدا برخی از نهادها و سازمان های به اصطلاح حقوق بشری به صحنه آمدند و به بهانه اجرای یک حکم قصاص در کشورمان ( پرونده نوید افکاری)  با رویکردی مداخله جویانه، جمهوری اسلامی را به نقض حقوق بشر متهم کردند! در امتداد همین سناریو، رسانه های بیگانه و ضدانقلاب و متاسفانه برخی دنباله های داخلی در موضوع دمیدند و با پمپاژ خبری آن، نعره های حقوق بشری سر دادند! کار به اینجا ختم نشد و شورای حقوق بشر سازمان ملل هم در بازی و زمین آمریکا و چند کشور غربی بازی کرد و در اقدامی پرسش برانگیز و در قالب یک بیانیه سیاسی و مغرضانه ولی با ژست حقوقی، ایران را ناقض حقوق بشر دانست! به چه جرمی؟ به این جرم که یک قاتل را طبق درخواست اولیای دم و بر اساس قوانین موضوعه کشورش قصاص کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناریوی عادی سازی قتل و جنایت!

سناریوی عادی سازی قتل و جنایت!