مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 15:502020-10-01سياسي

اعلام برنامه های هفته کودک در لرستان/ «آینده را باید ساخت» شعار محوری برنامه ها


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان، برنامه های هفته ملی کودک در این استان را با شعار «آینده را باید ساخت» تشریح کرد.

- خرم آباد- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان، برنامه های هفته ملی کودک در این استان را با شعار آینده را باید ساخت تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتمامی برنامه ها در مراکز کانون پرورش فکری لرستان به صورت مجازی اجرا و ارائه می شود.

اجرای ویژه برنامه های هفت کودک، هفت روز، هفت انجمن مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان، بیان داشت: در اجرا و پخش برنامه های کانون از مشارکت و ظرفیت سایر سازمان ها، وزارت خانه ها و نهادهای دولتی و غیردولتی استان ازجمله آموزش و پرورش استفاده خواهد شد.

محمدی، افزود: سایت ها و صفحه های کانون در شبکه های اجتماعی نیز در این روزها با هشتگ بچه های اربعین تلاش می کنند مطالب جالب، جذاب و مورد نیاز بچه ها را تولید و تأمین کنند و فیلم ها و لینک های مناسب کودکان، منتشر یا بازنشر شده و از ظرفیت پخش زنده در شبکه های اجتماعی برای ایجاد جذابیت و آموزش کودکان در این روزها استفاده می شود.

وی، اضافه کرد: در این هفته ویژه برنامه های هفت کودک، هفت روز، هفت انجمن با محتوای موضوعی آینده را باید ساخت: اجرا خواهد شد که می توان به اجرای مجازی هفت قصه در هفت روز در انجمن قصه گویی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه های هفته کودک در لرستان/ «آینده را باید ساخت» شعار محوری برنامه ها

اعلام برنامه های هفته کودک در لرستان/ «آینده را باید ساخت» شعار محوری برنامه ها