مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 15:402020-10-01اقتصادي

عدم تولید ثروت در بخش های کشاورزی و گردشگری اردبیل


متأسفانه در استان اردبیل آنچنان که شایسته است شاهد تولید ثروت در محورهای توسعه استان از جمله کشاورزی و گردشگری نیستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سیدحسن عاملی بعد از ظهر پنجشنبه در دیدار مدیرکل و کارکنان میراث فرهنگی اردبیل، سرمایه گذاران و فعالان بخش گردشگری استان اظهار کرد: حضور و فعالیت سرمایه گذاران در بخش گردشگری استان اردبیل زمینه برای رونق این بخش را در استان فراهم آورده که برای توسعه این بخش نیازمند معرفی این ظرفیت ها در سطح ملی و بین المللی هستیم.

وی با سودمند خواندن سرمایه گذاری در بخش گردشگری خاطرنشان کرد: سرمایه گذاری در این بخش بازگشت چند برابری سرمایه را به دنبال دارد که باید با معرفی ظرفیت های ناشناخته استان اردبیل در حوزه گردشگری سرمایه گذاران را جذب و راغب به سرمایه گذاری در این استان کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با بیان اینکه نگاه به صنعت گردشگری باید نگاهی کلان باشد افزود: از تمام ظرفیت ها برای معرفی تأسیسات و جاذبه های گردشگری استان در سطح بین الملل با مشارکت خود سرمایه گذاران باید استفاده کرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی استات اردبیل بر لزوم حمایت از فعالان صنعت گردشگری که بر اثر شیوع ویروس کرونا متضرر شده اند تاکید کرد و افزود: متأسفانه در استان اردبیل آنچنان که شایسته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم تولید ثروت در بخش های کشاورزی و گردشگری اردبیل

عدم تولید ثروت در بخش های کشاورزی و گردشگری اردبیل