مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 15:252020-10-01سياسي

تبیین نقش عربستان علیه انقلاب و جبهه مقاومت


فرمانده پیشکسوت دوران دفاع مقدس در مراسم شهدای منا در لنگرود به تبیین نقشه های شوم عربستان سعودی علیه ایران از روزهای نخست انقلاب و علیه جبهه مقاومت پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، سردار محمد امامقلی امروز در مراسم پنجمین یادواره شهدای منا استان گیلان در زمین چمن مصنوعی شهدای منا با بیان اینکه گرامیداشت شهدا یعنی درراه آنان باید باشیم و حرکت کنیم، اظهار کرد: خانواده های شهدا باید خودشان جلودار و الگو باشند و منتظر هیچ کس و مسوولی نباشند.

وی با اشاره به حمایت های عربستان سعودی از عراق برای جنگ با ایران گفت: عربستان در دوران هشت سال جنگ تحمیلی با دیگر هم پیمانان خود همه کارکردند تا از ادامه انقلاب اسلامی جلوگیری کنند ولی با همه مردم و رزمندگان موفق نشدن و انقلاب اسلامی از چله خود گذشت.

فرمانده پیشکسوت دوران دفاع مقدس با بیان اینکه عربستان در پشت پرده براندازی سوریه نیز نقش داشت، افزود: عربستان سال ها قبل از حضور داعش و جنگ در سوریه، از طریق فرهنگی جنگ را علیه این کشور آغاز کرده بود ولی این کار بسیار زیرکانه انجام شد.

امامقلی با بیان اینکه سعودی ها چند سال پیش به یمن حمله کرد تا سکان این کشور را به دست بگیرد، تصریح کرد: یمن دارای مردمی ضعیف است و تصور نمی کرد که چند سال حوثی ها مقابلشان با دستان خالی بایستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین نقش عربستان علیه انقلاب و جبهه مقاومت

تبیین نقش عربستان علیه انقلاب و جبهه مقاومت