مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 14:302020-10-01سياسي

مسئولان پاسخگوی مردم باشند


مسئول مدرسه علمیه منصویه شیراز گفت: مشکلات اخلاقی و اقتصادی از جمله مسائلی است که جامعه را تهدید می کند، از این رو مسئولان باید پاسخگوی مردم باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام والمسلمن علیرضا حدائق، پیش از ظهر امروز در جلسه جامعه روحانیت شیراز که به میزبانی مدرسه علمیه منصوریه شیراز برگزار شد، با اشاره به اینکه جامعه روحانیت مورد مطالبه خواهی مردم هستند، اظهار داشت: مردم روحانیت را بنیانگذار نظام می دانند.

وی با تصریح اینکه امروز دو مشکل عمده جامعه را تهدید می کند، افزود: مشکلات اخلاقی و اقتصادی از جمله مسائلی هستند که جامعه را تهدید می کنند، از این رو مسئولان باید پاسخگوی مردم باشند.

عضو جامعه روحانیت شیراز با تاکید بر اینکه مسئولان پاسخگوی مردم نیستند، گفت: مدیران کل باید در جلسات عمومی حاضر شوند، اما متاسفانه مسئولان در دسترس نیستند، این ها خادمی مردم را بلد نیستند، می خواهند آقایی کند.

حجت الاسلام والمسلمین حدائق با اشاره به اینکه مدیران کل در محافل عمومی حضور ندارند، اظهار داشت: بخشی از مشکلات هم به همین دلیل است، متاسفانه مدیران پاسخگو هم نیستند، لذا جامعه روحانیت ظرفیت ارزشمندی است که می تواند مسئولان را صدا زده و از آنان خدمت بخواهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان پاسخگوی مردم باشند

مسئولان پاسخگوی مردم باشند