مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 14:152020-10-01سياسي

مدیران تکمیل پروژه های عمرانی همدان را برنامه ریزی کنند


نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: انجام پروژه های سال جاری و به نتیجه رساندن آنها باید در اولویت برنامه های مدیران دستگاه های اجرایی استان همدان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ؛ حمیدرضا حاج بابایی ظهر پنج شنبه در جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان همدان که به صورت ویدئو کنفرانس با فرمانداران انجام شد، گفت: با توجه به وضعیت کشور در شرایط تحریم ها، استان همدان از نظر اعتبارات در بهتری وضعیت قرار دارد.

وی با بیان اینکه با پیگیری های استاندار همدان، مدیران و دستگاه های اجرایی؛ استان همدان در وضعیت قابل قبولی قرار دارد؛ گفت: به صورت هماهنگ، دقیق و بهترین روش ها، از فرصت های موجود در استان همدان استفاده می شود.

حاجی بابایی گفت: استان همدان به بلوغی رسیده که عموم مردم از اقدامات و فعالیت هایی که در گوشه کنار استان انجام شده و در حال انجام است لذت می برند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: انجام پروژه های سال جاری و به نتیجه رساندن آنها باید در اولویت برنامه های مدیران دستگاه های اجرایی استان همدان باشد.

وی عنوان کرد: اکنون با توجه به پروژه های زیادی که در دستور کار قرار دارد، فرمانداران در استان همدان به دنبال جذب اعتبارات برای شهرستان خود هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران تکمیل پروژه های عمرانی همدان را برنامه ریزی کنند

مدیران تکمیل پروژه های عمرانی همدان را برنامه ریزی کنند