مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 14:002020-10-01بين الملل

موافقت عراق با ورود 4 هزار زائر ایرانی برای شرکت در مراسم اربعین


کمیته ملی بهداشت و سلامت عراق اعلام کرد که چهار هزار زائر ایرانی می توانند از راه های زمینی و هوایی وارد این کشور شوند تا در مراسم اربعین حسینی شرکت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از السومریه، کمیته ملی بهداشت و سلامت عراق اعلام کرد که چهار هزار زائر ایرانی می توانند از راه های زمینی و هوایی وارد این کشور شوند تا در مراسم اربعین حسینی شرکت کنند.

در این بخشنامه آمده که بنا بر توصیه مصطفی الکاظمی ، نخست وزیر عراق و رییس کمیته عالی بهداشت و سلامت ملی، این کمیته در جلسه دیروز (چهارشنبه) خود تصمیم گرفته با اعطای روادید ورود به خاک این کشور ویژه زیارت اربعین حسینی موافقت کند و فرودگاه های بین المللی بغداد و نجف اشرف را نیز به عنوان تنها مبادی ورود زائران خارجی تعیین کرده است.

بنا بر تصمیم کمیته عالی بهداشت و سلامت ملی عراق، روادید ورود برای حد اکثر هزار و 500 زائر از هر کشور از طریق شرکت های گردشگری مورد تایید، به صورت مستقیم در هیئت های نمایندگی این کشور در خارج صادر می شود و مجوز اقامت آنها نیز تا 10 اکتبر جاری (19 مهر ماه) خواهد بود.

کمیته مذکور در همین حال، با ورود 250 کاروان حسینی ایرانی به خاک عراق موافقت کرده به شرط آن که اعضای هر کاروان بیشتر از 10 نفر نباشد و تنها از طریق گذرگاه مرزی زرباطیه (مهران) وارد خاک این کشور شوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت عراق با ورود 4 هزار زائر ایرانی برای شرکت در مراسم اربعین

موافقت عراق با ورود 4 هزار زائر ایرانی برای شرکت در مراسم اربعین