مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 14:002020-10-01بين الملل

موضع جدید کرملین درباره قره باغ و پاسخ به اتهام زنی ناوالنی


سخنگوی کرملین تاکید کرد، رییس جمهوری روسیه و اعضای شورای امنیت ملی این کشور در نشست امروز (پنج‌شنبه) به خطر جدی در حال ظهور در منطقه ناگورنو-قره‌باغ به خاطر استقرار شبه‌نظامیان از سوریه و لیبی در این منطقه اشاره کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین گفت:‌ شرکت کنندگان در این نشست به خطر جدی در این منطقه در رابطه با انتقال شبه‌نظامیان از سوریه و لیبی به منطقه ناگورنو-قره‌باغ اشاره کردند.

وی افزود: در این نشست ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه و شورای امنیت ملی کشور همچنین درباره همکاری با کشورهای همسایه صحبت کردند که به گفته پوتین این موضوع یکی از اولویت‌های سیاست خارجه روسیه محسوب می‌شود.

پسکوف همچنین اظهار کرد:‌ پوتین به شورای امنیت ملی روسیه گفت که بیانیه مشترکی را درخصوص منطقه ناگورنو-قره‌باغ با رهبران آمریکا و فرانسه آماده می‌کند.

وی تاکید کرد: ‌این جلسه عمدتا بر وضعیت موجود در امتداد خط تماس در قره‌باغ متمرکز بود و شرکت‌کنندگان در این مذاکرات نگرانی خود را نسبت به ادامه درگیری‌ها در قره باغ ابراز کردند.

سخنگوی کرملین افزود: پوتین به شرکت‌کنندگان در این جلسه اطلاع داد که روسای جمهوری روسیه، آمریکا و فرانسه در حال تهیه بیانیه‌ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضع جدید کرملین درباره قره باغ و پاسخ به اتهام زنی ناوالنی

موضع جدید کرملین درباره قره باغ و پاسخ به اتهام زنی ناوالنی