مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 13:552020-10-01پزشكي

کرونا فرصت طلب است، بهداشت را جدی بگیرید


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، آخرین وضعیت کرونا در فارس را تشریح و خاطرنشان کرد که از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون، 991 نفر در فارس بر اثر ابتلا به کووید19 جان خود را از دست دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید روح الله حسینی پنجشنبه 10 مهر در جلسه اعلام آمار بیماری کووید19 و با بیان اینکه متاسفانه 6 نفر در 24 ساعت گذشته به دلیل ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست داده‌اند، افزود: با این موارد جدید، آمار موارد فوتی به دلیل ابتلا به کرونا ویروس در فارس به 991 نفر رسیده است.

او اضافه کرد: در استان فارس از ابتدای شیوع کروناویروس تا کنون، 293 هزار و 651 نمونه آزمایشگاهی از افراد بیمار و علامت دار تهیه شده است که از این تعداد، 55 هزار و 23 مورد مثبت شناسایی شده است.

حسینی همچنین آمار بهبودیافتگان بیمارستانی و ایزوله خانگی استان را 50 هزار و 201 نفر عنوان کرد و گفت: هم اکنون 809 بیمار مشکوک و علامت دار در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد، 92 بیمار مبتلا به کووید19 نیز به دلیل وخامت وضعیت جسمی در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان های سطح استان بستری هستند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با یادآوری اینکه کرونا در کمین افراد بی مبالات است، گفت: این ویروس فرصت طلب از هرگونه بی توجهی و سهل انگاری در رعایت دستورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا فرصت طلب است، بهداشت را جدی بگیرید

کرونا فرصت طلب است، بهداشت را جدی بگیرید