مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 13:502020-10-01پزشكي

لمینیت و کامپوزیت فقط برای زیبایی دندان نیست


برخلاف تصور بسیاری از افراد، لمینیت و کامپوزیت تنها یک شیوه زیبایی دندان نیست و افرادی که دچار شکستگی و یا فاصله بین دندانی هستند باید از این شیوه ها بهره ببرند.

- حدیث محمدپور جراح و دندانپزشک، در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: طی چندسال اخیر در کشور ونیر و دو روش لمینیت سرامیکی و یا کامپوزیت تنها به عنوان شیوه های زیبایی دندان معرفی شده است درحالی که استفاده از ونیرها جنبه های درمانی فراوانی دارد که کمتر به آن پرداخته شده است.

وی تصریح کرد: بیمارانی که دچار شکستگی دندان شده اند و یا از ارتودنسی نتیجه مطلوبی نگرفته اند و حتی افرادی که از فاصله نامتعارف بین دندان های خود رنج می برند و همین امر بهداست دهان و دندان آنها را با مشکل مواجه کرده، باید از روش های کامپوزیت و یا لمینیت سرامیکی درمان شوند.

محمدپور با بیان اینکه لمینیت و کامپوزیت دو قابلیت متفاوت دارند که داوطلبان باید به آن توجه کنند، افزود: برای استفاده از یکی از این دو روش، نحوه قرارگیری دندان های فک بالا و پایین نسبت به یکدیگر، نوع عیوب ظاهری و انتظاری که از اصلاح دندان وجود دارد باید توسط درمانگر بررسی شود و این موضوع نیست که مراجعه کننده بخواهد بر اساس سفارش اطرافیان و دوستان تصمیم گیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لمینیت و کامپوزیت فقط برای زیبایی دندان نیست

لمینیت و کامپوزیت فقط برای زیبایی دندان نیست