مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 13:502020-10-01سياسي

اصولگرایان برای انتخابات 1400 کاندیدای جدیدی معرفی می کنند؟


احمد کریمی اصفهانی عضو حزب موتلفه اسلامی و جبهه پیروان خط امام رهبری می گوید که به نظر می رسد اصولگرایان به دنبال چهره جدیدی برای حضور در انتخابات 1400 هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ خبرآنلاین نوشت: یک عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری می گوید: به نظر می رسد اصولگرایان به دنبال چهره جدیدی برای کاندیداتوری در انتخابات 1400 باشند.

گمانه زنی های انتخاباتیِ چهره های سیاسی و رسانه ها هر روز اسامی جدیدی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری 1400 مطرح می کند که هیچ یک تایید و تکذیب نمی شوند و به نظر می رسد کلاف سردرگم گروه های سیاسی برای انتخاب کاندیدای مورد نظرشان پیچیده تر شده است.

هرچند به نظر می رسد اصلاح طلبان همچنان در اغما به سر می برند اما تحرکات اصولگرایان آغاز شده و اخبار ضد و نقیضی از برگزاری جلسات چهره ها و احزاب اصولگرا به گوش می رسد هرچند هنوز هیچ خبر رسمی و جزییاتی از محتوا و چند و چون این نشست ها منتشر نشده است.

حال احمد کریمی اصفهانی، عضو حزب موتلفه اسلامی و جبهه پیروان خط امام رهبری می گوید که به نظر می رسد اصولگرایان به دنبال چهره جدیدی برای حضور در انتخابات 1400 هستند.

او در عین حال تاکید می کند فعالیت انتخاباتی و تصمیم گیری و تصمیم سازی در انتخابات ها حرکت تکلیفی برای اصولگرایان است و آنها اینبار بیش از هر زمان دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصولگرایان برای انتخابات 1400 کاندیدای جدیدی معرفی می کنند؟

اصولگرایان برای انتخابات 1400 کاندیدای جدیدی معرفی می کنند؟