مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 13:402020-10-01بين الملل

مخالفت دمشق با هر گونه توافق با رژیم صهیونیستی


وزارت خارجه سوریه تاکید کرد که این کشور با هر گونه توافق و یا قراردادی با دشمن رژیم صهیونیستی مخالف خواهد بود زیرا اینها به تمامی مسایل کشورهای عربی و در راس آنها به مساله فلسطین ضربه می زنند.

- وزارت خارجه سوریه تاکید کرد که این کشور با هر گونه توافق و یا قراردادی با دشمن رژیم صهیونیستی مخالف خواهد بود زیرا اینها به تمامی مسایل کشورهای عربی و در راس آنها به مساله فلسطین ضربه می زنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک منبع مسؤول در وزارت خارجه سوریه در گفت وگو با خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) اظهار کرد: جمهوری عربی سوریه در طول دهه ها درگیری دو طرف عربی و اسراییلی به رویکرد اولیه و ثابتی در مخالفت با هرگونه اقدام علیه حقوق فلسطینی ها و اراضی آنها و تحمیل سیاست به آنها پایبند بوده و مردم سوریه در این راه خون های بسیاری تقدیم کرده و هنوز این جان فشانی ها در زمینه های مختلف و در تمامی سطوح ادامه دارند.

منبع یاد شده افزود: سوریه امروز بار دیگر بر موضعگیری ثابت خود متکی بر حفظ اراضی و حقوق تاکید کرده و مخالفت خود را با امتیازدهی ها و توافق های انفرادی با هر ساختار و محتوایی اعلام کرده و تاکید می کند با هرگونه توافق یا قراردادی با دشمن اسراییلی مخالف بوده و خواهد بود چرا که معتقد است چنین توافق هایی به تمام مسایل کشورهای عربی و در راس آنها مساله ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت دمشق با هر گونه توافق با رژیم صهیونیستی

مخالفت دمشق با هر گونه توافق با رژیم صهیونیستی