مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 13:202020-10-01سياسي

280 پروژه محرومیت زدایی در استان مرکزی به بهره برداری می رسد


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: به برکت فرهنگ دفاع مقدس و به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس 280 پروژه محرومیت زدایی شامل خانه محروم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سردار محسن کریمی ظهر امروز در آیین افتتاح پروژه های محرومیت زدایی در روستاهای اراک اظهار کرد: دفاع مقدس یک تجربه موفق در چهل سال انقلاب اسلامی است و نسلی را تربیت کرد که در طول این چهل سال افتخار آفرینی های گسترده ای انجام داده و قله های بلند حماسه را فتح کرده است.

وی افزود: تمام صفت های خوب و ارزش های الهی همچون ایثار، ازخودگذشتگی، مجاهدت و برادری در دفاع مقدس به منصه ظهور رسید و لحظه به لحظه دفاع مقدس خیرات و برکات فراوان است که توسط رزمندگان جاری شد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: شکوفایی استعدادها و عملیاتی کردن توانمندی های نهفته رزمندگان از مهمترین برکات دفاع مقدس است و بسیاری از جوانان محدودیت های دفاع مقدس را وقتی دیدند لذا همت ها و اراده های خود را به کارگیری کردند و حماسه های عظیمی خلق کردند.

کریمی ادامه داد: امروز قرارگاه خاتم الانبیاء در امر سازندگی و انجام پروژه های کلان در کشور پیشتاز است و پایه و بنیاد قرارگاه خاتم الانبیاء در دفاع مقدس شکل گرفته و امروز می بینیم علیرغم تحریم ها و مشکلات اقتصادی کشور را به قرارگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

280 پروژه محرومیت زدایی در استان مرکزی به بهره برداری می رسد

280 پروژه محرومیت زدایی در استان مرکزی به بهره برداری می رسد