مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 13:202020-10-01بين الملل

هاآرتص: مردم بحرین اشتیاقی به رابطه با اسراییل ندارند


یک روزنامه صهیونیستی طی یادداشتی تأکید کرد که حاکمان بحرین هستند که بر اساس منافع خود به روابط نزدیک با بحرین مشتاق هستند و مردم این کشور اشتیاقی به این رابطه ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه صهیونیستی هاآرتص در یادداشتی با اشاره به توافقات اخیر بحرین با رژیم صهیونیستی گزارش کرد حاکمان بحرین برای برقراری روابط نزدیک با اسراییل اشتیاق دارند و مردم بحرین چنین احساسی ندارند.

در مقدمه این گزارش آمده است که بسیاری معتقدند که توافق میان بحرین و رژیم صهیونیستی این حقیقت را نشان داده است که بحرین که کشور کوچکی است، در میان دیگر گروههای متنوع  اجتماع خود، گروه کوچک یهودیان را نیز به حساب آورده و در نظر گرفته است و بسیاری از این قضیه استنباط کرده اند که بحرین کشوری بردبار در مقابل قومیت ها و یک جامعه فراگیر است اما در حقیقت این قضیه صحت ندارد.

هاآرتص سپس توضیح داد که بحرین سابقه طولانی در تنوع قومیتی دارد و برای بازدید کنندگان یک مکان دوستانه و بردبار در برابر قومیت ها به نظر می رسد اما این در حالی است که بحرین کشوری سرکوبگر است که در یک دهه گذشته تمامی احزاب مخالف یا تحریم یا زندانی شده اند و بسیاری از مخالفان تحت شکنجه و تبعید قرار گرفته اند یا تابعیت آنها لغو شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاآرتص: مردم بحرین اشتیاقی به رابطه با اسراییل ندارند

هاآرتص: مردم بحرین اشتیاقی به رابطه با اسراییل ندارند