مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 13:202020-10-01اقتصادي

کاهش 60 درصدی حوادث ناشی از کار در لرستان


مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: افزایش نظارت بر واحدهای کارگری استان موجب کاهش 60 درصدی حوادث ناشی از کار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو صیانت از نیروی انسانی شاغل در واحدهای اقتصادی، تشدید بازرسی در کارگاه های مشمول قانون کار در دستور کار قرار گرفت و در شش ماهه نخست سال جاری توسط بازرسان کار، 4 هزار و 391 مورد بازرسی از واحدهای کارگری استان انجام شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با تاکید بر اهمیت بازرسی کار و جایگاه ویژه بازرسان کار در تحقق آرمان ها و اهداف وزارت متبوع تصریح کرد: با برنامه ریزی های انجام شده توسط بازرسان کار در آگاهی نیروی انسانی نسبت به عوامل تهدید کننده در کار و شناسایی مکان های نا ایمن در کارگاه ها حوادث ناشی از کار 60 درصد نسبت به مدت مشابه کاهش یافته است.

آشتاب گفت: بازرسان کار علاوه بر نظارت های روتین که از طریق بازرسی از کارگاه ها صورت می گیرد؛ نظارت غیر مستقیم بر واحد از طریق استقرار مسئول ایمنی در کارگاه ها، توجه به نظارت بر تشکیل و فعالیت کمیته های حفاظت فنی و بهداشت کار، نظارت بر عملکرد ایمنی پیمانکاران از طریق صدور صلاحیت ایمنی پیمانکاری، توجه و نظارت بر آموزش ایمنی کارگران و کارفرمایان از طریق مراجع ذی صلاح، نظارت بر رعایت استانداردهای تجهیزات و ماشین آلات و اخذ تأییدیه های لازم از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 60 درصدی حوادث ناشی از کار در لرستان

کاهش 60 درصدی حوادث ناشی از کار در لرستان