مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 12:502020-10-01اقتصادي

تخصیص 2 میلیاردی به پروژه فسفات شهرستان چرام


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد از تخصیص مبلغ 20 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای استان جهت پیشرفت فیزیکی فسفات شهرستان چرام و تکمیل زیرساخت گاز این پروژه خبر داد.

- سالار حسین پور در نشست بررسی مشکلات و موانع معادن و صنایع معدنی شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد، افزود: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال به نام جهش تولید، به فضل الهی و با همت مسئولین استانی تلاش خواهیم کرد تا پروژه های مهم صنعتی و معدنی استان هرچه زودتر اتمام و به مرحله بهره برداری برسند.

وی تصریح کرد: معدن فسفات چرام از معادن غنی استان است که اجرا و راه اندازی آن زمینه اشتغال خوبی برای جوانان منطقه خواهد بود و بر همین اساس این جلسه در مرکز و با حضور عوامل ذی نقش جهت تسریع در روند پروژه انجام پذیرفت.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: جهت پیشرفت فیزیکی فسفات چرام و از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای استان مبلغ 20 میلیارد ریال جهت تکمیل زیرساخت گاز این پروژه تخصیص داده شد.

همچنین در این نشست سید محمد موحد نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمیی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: پس از چندین دهه انتظار پروانه بهره برداری فسفات چرام به نام شرکت ته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 2 میلیاردی به پروژه فسفات شهرستان چرام

تخصیص 2 میلیاردی به پروژه فسفات شهرستان چرام