مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 12:352020-10-01سياسي

توسعه گردشگری روستایی رویکرد برنامه های گردشگری امسال


مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد از برگزاری هفته گردشگری امسال با محوریت توسعه گردشگری روستاها و نواحی کم برخوردار و ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد از برگزاری هفته گردشگری امسال با محوریت توسعه گردشگری روستاها و نواحی کم برخوردار و ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

سید مصطفی فاطمی در نشست با فرماندار و جمعی از مسئولان مهریز با اشاره به شعار امسال هفته گردشگری، از اهتمام بیشتر نسبت به مقوله توسعه گردشگری در روستاها و نواحی کم برخوردار خبر داد و گفت: امسال بیشتر برنامه ها در بخش توسعه گردشگری روستایی است و یکی از مباحث مهم این هفته معرفی بوم گردی های روستایی و روستاهای هدف گردشگری به جامعه خواهد بود.

وی با بیان این که برنامه های این هفته بیشتر از طریق فضای مجازی انجام خواهد شد، از مشارکت فعالان گردشگری استان در این برنامه ها به تعداد کم و با رعایت اصول بهداشتی خبر داد و افزود: با مغتنم شمردن این هفته از طریق گفتمان سازی، معرفی و ترویج جاذبه های گردشگری اقدام خواهیم کرد.

فاطمی خاطرنشان کرد: برنامه های مختلف و متنوعی در شهرستان مهریز در این هفته برگزار می شود که بیشترین حجم برنامه ها متمرکز بر روستای تاریخی سریزد مهریز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه گردشگری روستایی رویکرد برنامه های گردشگری امسال

توسعه گردشگری روستایی رویکرد برنامه های گردشگری امسال