مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 12:302020-10-01اقتصادي

تسهیلات 8 هزار میلیاردی بانک صادرات ایران به شرکت های دانش بنیان


مدیرعامل بانک صادرات ایران از تخصیص 8 هزار میلیارد ریال تسهیلات این بانک به شرکت های دانش بنیان خبر داد و اعلام کرد: اعطای تسهیلات به دانش بنیان ها در 6 ماهه دوم 99 سرعت بیشتری می گیرد.

- اخبار شرکت ها: به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک صادرات ایران، حجت اله صیدی با اعلام این خبر در حاشیه گردهمایی تبیین نقش شبکه بانکی در نظام تأمین مالی نوآوری کشور اظهار داشت: به موازات افزایش تعداد طرح های دانش بنیان در کشور، بانک صادرات ایران نیز میزان اعتبارات تخصیص داده شده به این طرح ها را افزایش داده به نحوی که بانک تاکنون هشت هزار میلیارد ریال برای اعطای تسهیلات به شرکت های دانش بنیان تخصیص داده و در آینده نیز هم حجم و هم سرعت پرداخت تسهیلات به این شرکت ها افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به افزایش تعداد این شرکت ها به بیش از پنج هزار و 300 شرکت، افزود: تسهیلات دهی به این شرکت ها سرعت و روند بهتری پیدا کرده و امیدواریم در نیمه دوم سال 99 به اندازه کل مدت زمان همکاری با این شرکت ها در گذشته، به آنها تسهیلات بدهیم تا موجب رونق بیشتر اقتصادی کشور شود.

صیدی با مثبت ارزیابی کردن سرمایه گذاری در شرکت های دانش بنیان، تاکید کرد: ابزار توسعه کشور در بخش مهمی از اقتصاد، شرکت های دانش بنیان هستند و هرگونه سرمایه گذاری در این بخش موجب تقویت اقتصاد خواهد شد اگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات 8 هزار میلیاردی بانک صادرات ایران به شرکت های دانش بنیان

تسهیلات 8 هزار میلیاردی بانک صادرات ایران به شرکت های دانش بنیان