مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 12:302020-10-01اجتماعي

فعالیت کاروان سلامت در روستای صعب‎العبور آبید


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از فعالیت کاروان سلامت و محرومیت زدایی جمعیت هلال احمر ایذه در روستای صعب‎العبور آبید خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از فعالیت کاروان سلامت و محرومیت زدایی جمعیت هلال احمر ایذه در روستای صعب‎العبور آبید خبر داد.

علی خدادادی با اشاره به فعالیت کاروان سلامت و محرومیت زدایی جمعیت هلال احمر ایذه در روستای صعب‎العبور آبید اظهار کرد: این کاروان در سه بخش سلامت، آموزشی و محرومیت زدایی فعالیت می کند که در بخش سلامت، بیش از 170 نفر از اهالی این روستا به صورت رایگان ویزیت شده و داروهای مورد نیاز نیز به صورت رایگان در اختیار این افراد قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در بخش آموزشی نیز در خصوص شیوع و پیشگیری از ابتلا به کرونا، توسط مربیان این جمعیت آموزش ها ارائه شده است و در بخش محرومیت زدایی البسه، بسته های معیشتی و بهداشتی و لوازم التحریر در اختیار 60 خانوار قرار گرفته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان بیان کرد: افتتاح خانه هلال در منطقه، رفع مشکل آب شرب و راه اندازی مرکز بهداشت، رفع مشکل آنتن دهی تلفن همراه و ترمیم راه های مواصلاتی نیز موارد قابل پیگیری هستند و درصدد هستیم با تعامل و همکاری سایر دستگاه های اجرایی، این مشکلات رفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت کاروان سلامت در روستای صعب‎العبور آبید

فعالیت کاروان سلامت در روستای صعب‎العبور آبید