مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 12:302020-10-01فرهنگي

جشنواره ی «دهه هنر» فارس مجازی برگزار می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از برگزاری جشنواره ی استانی «دهه هنر» در ده رشته ی هنری، از 12 مهر خبر داد، رویدادی که شرکت کنندگان در زمینه داستان و داستانک، - ایسنا/فارس مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از برگزاری جشنواره ی استانی دهه هنر در ده رشته ی هنری، از 12 مهر خبر داد، رویدادی که شرکت کنندگان در زمینه داستان و داستانک، شعر، عکس، گرافیک، خوشنویسی، نمایشنامه نویسی، فیلمنامه نویسی، نقاشی، بازیگری( تک بازیگر)، تذهیب و گل و مرغ از بخش های آن است.

صابر سهرابی در نشست خبری ویژه جشنواره ی هنر استان فارس، که دهم مهر ماه برگزار شد، گفت: طی این چند ماه گذشته بیماری کرونا باعث شد بیشتر فعالیت های فرهنگی و هنری در سراسر جهان تعطیل شده یا به رکود کشیده شود.

اکنون اداره کل فرهنگ و ارشاد و دیگر دستگاه های فرهنگی و هنری استان فارس بنای ادامه ی فعالیت ها در بستر فضای مجازی را گذاشتند تا آن رونق فرهنگی و هنری تعطیل نشود.

او با ابراز خوشوقتی از اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد طی چند ماه گذشته تلاش ها و برنامه ریزی هایی را برای برگزاری یک جشنواره در 10 رشته ی هنری با بهره گیری از بستر فضای مجازی، انجام داده است، به تشریح اهداف این جشنواره پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ی «دهه هنر» فارس مجازی برگزار می شود

جشنواره ی «دهه هنر» فارس مجازی برگزار می شود