مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 12:252020-10-01سياسي

نتوانستیم از ظرفیت نیروهای انسانی بهره مناسبی ببریم


نماینده مردم لنگرود در مجلس با بیان اینکه خیلی نتوانستیم از ظرفیت نیروهای انسانی در درون چرخه مدیریت بهره مناسبی ببریم، گفت: همگرایی جهت خدمت به مردم نخستین وظیفه مسؤولین هستند و همه مدیران نوکران مردم بوده و ثروت مردم در دست و امانت مسؤولین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، پرویز محمدنژاد امروز در جلسه شورای اداری در سالن اجتماعات فرمانداری لنگرود با بیان اینکه منابع ثروت، اصلی است که هر جماعتی بتواند آن را شناخته و استفاده کند موفق است، اظهار کرد: یکی از این سرمایه های بزرگ منابع است که در حوزه اجراییات خودش را نشان می دهد و هیچ کشوری نمی تواند ادعا کند پیشرفت کرده ولی از حوزه سرمایه انسانی استفاده نکرده باشد.

وی با بیان اینکه خیلی نتوانستیم از ظرفیت نیروهای انسانی در درون چرخه مدیریت بهره مناسبی ببریم، گفت: همگرایی جهت خدمت به مردم نخستین وظیفه مسؤولین هستند و همه مدیران نوکران مردم بوده و ثروت مردم در دست و امانت مسؤولین است و یکی از این وظایف این است که بین مدیران با یکدیگر همگرایی و همراهی داشته باشند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اختلافات بین گروه ها یکی از مشکلات کشور است، تصریح کرد: امروز برخی از مسؤولین ما به خاطر رفتارهای نادرست برخی مسؤولین و مشکلات عدیده در ادارات مراج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتوانستیم از ظرفیت نیروهای انسانی بهره مناسبی ببریم

نتوانستیم از ظرفیت نیروهای انسانی بهره مناسبی ببریم