مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 12:202020-10-01اقتصادي

همراه مکانیک، معتبرترین شرکت خدمات خودرو کشور


همراه مکانیک یکی از شرکت‌های تخصصی فعال در حوزه خودرو است که کار خود را از سال 1392 و با ارائه خدمت « کارشناسی خودرو در محل » آغاز کرد.

این شرکت با تاسیس اولین و بزرگ‌ترین نمایشگاه آنلاین خرید و فروش خودروهای کارشناسی‌شده توانسته روشی جدید برای خرید و فروش خودرو را به مشتریان خود معرفی کند.

همراه مکانیک در طی حدودا 7 سال فعالیت توانسته به رکوردهای منحصربه فرد زیر برسد: انجام بیش از 150هزار کارشناسی خودرو در محل فروش سفارشی بیش از 140هزار خودرو کارشناسی‌شده، کاملا بدون هزینه و تنها با 1 تماس از طرف مالک خرید سفارشی بیش از 15هزار خودرو کارشناسی‌شده برای خریداران، به همراه مشاوره تخصصی و ضمانت پرداخت خسارت رضایت 93 درصدی مشتریان از خدمات کارشناسی همراه مکانیک داشتن نمایندگی فعال کارشناسی در 18 شهر ایران 150هزار بازدیدکننده روزانه از سایت رسمی همراه مکانیک بیش از 250 نفر کارمند مستقیم تنها در دو شعبه تهران در کارشناسی خودرو با همراه مکانیک چه اتفاقی می‌افتد؟ پس از ثبت درخواست کارشناسی خودرو در محل، کارشناس همراه مکانیک در فاصله 30دقیقه به محل خودرو شما مراجعه کرده و مراحل زیر را طی می‌کند: 1- بررسی فنی، موتور و گیربکس: مشکلات فنی ، تست موتور با تجهیزاتی مانند دیاگ، بررسی رادیاتور، باتری و اتصالات داخل خودرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراه مکانیک، معتبرترین شرکت خدمات خودرو کشور

همراه مکانیک، معتبرترین شرکت خدمات خودرو کشور