مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 12:102020-10-01فناوري

لذت یادگیری آنلاین با میهن لرن


در میهن لرن یاد می گیرید که چگونه از ظرفیت «شهروندان اینترنتی» در راستای افزایش فروش کسب و کار اینترنتی خود استفاده نمایید.

- در میهن لرن یاد می گیرید که چگونه از ظرفیت شهروندان اینترنتی در راستای افزایش فروش کسب و کار اینترنتی خود استفاده نمایید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام میهن لرن، امروزه آنچنان حضور دهکده جهانی اینترنت در زندگی پر رنگ شده که دیگر نمی توان یک روز را بدون استفاده از کاربردهای آن در زمینه هایی مانند یادگیری آنلاین، خرید آنلاین و دیگر خدمات آن گذراند.

همچنین جنبه های قدرتمند دیگری مانند بازاریابی اینترنتی باعث شده اند تا به جرات بتوان گفت امروزه به جای تمرکز بر شهروندان عادی، باید به شهروندان اینترنتی توجه داشت.

این لقب، بهترین لقبی است تا بتوان به بیان اهمیت و کاربرد اینترنت در زندگی روزمره پرداخت و تلنگری است تا برای راه اندازی کسب و کار دیجیتالی خود هر چه زودتر اقدام کنید.

اگر صاحب یک کسب و کار سنتی هستید و قصد دارید در خدمت شهروندان اینترنتی نیز باشید، پیشنهاد می کنیم تا انتها این متن را مطالعه نمایید و از ظرفیت فوق العاده آموزش و یادگیری الکترونیک برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود و یا توسعه آن استفاده کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لذت یادگیری آنلاین با میهن لرن

لذت یادگیری آنلاین با میهن لرن