مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 12:052020-10-01اقتصادي

مشارکت دو میلیارد و 700 میلیون تومانی قزوینی ها در «شور عاطفه ها»


مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: مردم نیکوکار استان قزوین تاکنون بیش از دو میلیارد و 700 میلیون تومان در شورعاطفه ها برای کمک به دانش آموزان نیازمند اهدا کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد قزوین؛ مهرعلی حق گویان اظهار کرد: خدمت به نیازمندان در کمیته امداد محدود به یک خدمت خاص نیست، و برای رفع به نیازهای مختلف ولی نعمتان تحت حمایت، برنامه های مشخص تدوین شده است.

وی ادامه داد: یکی از قشرهای مورد توجه جمعیت مددجویی، دانش آموزان هستند که خدمت رسانی به این عزیزان، از اهمیت خاصی برخوردار است چراکه آینده سازان کشور همین دانش آموزان هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: دانش آموز نیازمند با توجه به محدودیت های کرونایی امروز با مشکلات مختلفی مواجه شده اند که تأمین گوشی هوشمند برای بهره برداری از آموزش های مجازی ضروری و مهم است.

وی افزود: در برنامه شور عاطفه ها تلاش می کنیم تا با همکاری اقشار مختلف مردم نیکوکار، دو هزار دستگاه گوشی و تبلت خریداری و در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گیرد.

حق گویان عنوان کرد: تحصیل برای همه فرزندان این مرز و بوم ضروری است و برای فرزندان خانواده های تحت حمایت این نهاد ضروری تر، چراکه با ارتقای سطح تحصیلی فرزند مددجو، یکی از مهمترین بسترهای محرومیت زد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت دو میلیارد و 700 میلیون تومانی قزوینی ها در «شور عاطفه ها»

مشارکت دو میلیارد و 700 میلیون تومانی قزوینی ها در «شور عاطفه ها»