مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 12:002020-10-01سياسي

جاذبه های گردشگری لنگرود می تواند موجب توسعه شهرستان شود


استاندار گیلان با بیان اینکه با لنگرود دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است و این ظرفیت می توان موجب رونق لنگرود و استان شود، گفت: با استفاده از این ظرفیت ها می توان شاهد رشد شاخص های توسعه و از بین رفتن بزه کاری ها بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، ارسلان زارع امروز در جلسه شورای اداری در سالن اجتماعات فرمانداری لنگرود با اشاره به اینکه امروز با تحریم و جنگ اقتصادی مواجه هستیم، اظهار کرد: آمریکا علی رغم تحریم های شدید علیه ایران نتوانستند ملت بزرگ ایران را به زانو درآوردند و ملت ایران در برابر دشمن ایستادگی کردند.

وی با بیان اینکه ملت ایران از آرمان ها و ارزش های خود عقب نمی کشد، گفت: امروز مقاومت به معنای صبوری و ایستادگی در جبهه اقتصادی و است، گفت: آسیب این بیماری بیشتر به شهرستان هایی رسید که دارای جاذبه های گردشگری و توسعه ای و زمینه ایجاد اشتغال بوده و امیدواریم با رعایت بیشتر توسط همه آحاد مردم این بیماری نیز از بین برود.

وی با بیان اینکه با لنگرود دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است و این ظرفیت می توان موجب رونق لنگرود و استان شود، افزود: با استفاده از این ظرفیت ها می توان شاهد رشد شاخص های توسعه و از بین رفتن بزه کاری ها بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاذبه های گردشگری لنگرود می تواند موجب توسعه شهرستان شود

جاذبه های گردشگری لنگرود می تواند موجب توسعه شهرستان شود