مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 11:452020-10-01بين الملل

دمشق: سوریه مخالف هر گونه توافق با دشمن صهیونیستی است


وزارت خارجه سوریه تأکید کرد، مخالف هر گونه توافق یا معاهده با دشمن صهیونیست است و باور دارد که چنین توافقاتی به مسائل عربی به ویژه مسئله فلسطین آسیب وارد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه سوریه امروز پنجشنبه بار دیگر از توافق عادی سازی روابط امارات عربی متحده و بحرین با رژیم صهیونیستی انتقاد کرد.

یک منبع مسئول در وزارت خارجه سوریه گفت که تجارب پیشین ثابت کرده است عادی سازی و امضای معاهدات و توافقنامه ها با دشمن صهیونیستی باعث گستاخی و عناد این رژیم خواهد شد.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) به نقل از این منبع گزارش داد که چنین معاهدات و توافقنامه هایی همچنین سبب خواهد شد که عربها، ضعیفتر و متفرق تر شوند.

وی ادامه داد، جمهوری عربی سوریه طی چند دهه درگیری با دشمن صهیونیستی، یک روش اصولی و ثابت در پیش گرفته که مبتنی بر رد هر گونه ظلم به حقوق، مصادره اراضی و تثبیت سیاست تحمیل وضع موجود است .

این منبع با اشاره به جانفشانیهای ملت سوریه در این زمینه، خاطر نشان کرد، دمشق بار دیگر موضع ثابت خود را مبنی بر پایبندی به خاک و حقوق و مخالفت با امتیازدهی و توافقات یکجانبه بیان می کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد، سوریه مخالف هر گونه توافق یا معاهده با دشمن صهیونیست است و باور دارد که چنین توافقاتی به مسائل عربی به وی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمشق: سوریه مخالف هر گونه توافق با دشمن صهیونیستی است

دمشق: سوریه مخالف هر گونه توافق با دشمن صهیونیستی است