مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 11:452020-10-01اجتماعي

امکانات تفریحی و ورزشی در سواحل استان بوشهر گسترش یابد


استاندار بوشهر ساحل و دریای بوشهر را محل مناسبی برای ایجاد نشاط دانست و گفت: باید امکانات تفریحی و ورزشی در سواحل استان بوشهر گسترش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالکریم گراوند ظهر پنجشنبه در نشست ستاد مدیریت بحران استان بوشهر اظهار داشت: در آتش سوزی امروز در بندر دیلم همه امکانات با حضور دستگاه های مختلف بسیج شد.

وی با اشاره به گازرسانی به 99 درصد مناطق شهری و 98 درصد مناطق روستایی بیان کرد: تأمین سلندر گاز یکی از مشکلات در فصل زمستان است که باید زمینه بهره مندی مردم در نقاط مختلف استان از انشعاب گاز فراهم شود.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه در آستانه فرارسیدن فصل بارش باران قرار گرفته ایم، اضافه کرد: تا پیش از آغاز بارش ها باید مسیرهای آبگیر با همکاری شهرداری ها، راهداری، آب منطقه ای و دیگر دستگاه ها پاکسازی شود.

وی خواستار اجرای خط انتقال آب به برازجان تا آبان ماه شد و خاطرنشان کرد: خطوط برق در نقاط آسیب پذیر استان بوشهر نیز باید بررسی شود و از بروز مشکل در فصل زمستان جلوگیری کرد.

افزایش 25 درصدی مبتلایان به کرونا گراوند یکی از اولویت های استان را تأمین آب آشامیدنی و سلامت مردم عنوان کرد و ادامه داد: شبکه فاضلاب در تمامی نقاط شهر بوشهر اجرایی شده که باید این پروژه در جنوب شهر بوشهر عملیات اجرایی آن آغاز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات تفریحی و ورزشی در سواحل استان بوشهر گسترش یابد

امکانات تفریحی و ورزشی در سواحل استان بوشهر گسترش یابد