مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 11:152020-10-01سياسي

خطاب دانشجویان استان تهران با نمایندگان مجلس: نخبه گزینی را در دستور کار قرار دهید


قرارگاه شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی استان تهران در بیانیه ای از نمایندگان مجلس خواست شایسته سالاری و نخبه گزینی اسلامی را در دستور کار قرار دهند.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی  سلام علیکم مقام معظم رهبری: اگر همت شود و نگاه صحیح به مسائل و مردم وجود داشته باشد می توان از این مدل بی نظیر استفاده کرد, البته بحث جنگ با اقتصاد متفاوت است ولی صاحبان فکر می توانند در بررسی ها و پژوهش های خود, این مدل را به عنوان اقتدار ملی در نظر بگیرند.

یکی از برجسته ترین عرصه های نخبه گزینی در لایه مسئولان و فرماندهان است که از آن به عنوان شایسته سالاری یاد میشود.

شکی وجود ندارد که بخش عمده ی دستاورد ها به دست مسئولان نخبه و شایسته رقم می خورد و این مسئولان هستند که باید به آرمان های یک ملت تحقق بخشند.

با توجه به سخنان مقام معظم رهبری در هفته ی دفاع مقدس، پیرو مدل سازی برای نخبه گزینی و شایسته سالاری در رده ی مسئولان نظام جمهوری اسلامی می توان از تجربه ی ارزشمند دفاع مقدس استفاده کرد؛ سیستمی که ارتقای فرد در آن به معنای قبول مسئولیت بالاتر و پرداخت هزینه های بیشتر بوده است.

یکی از اصلی ترین دلائل دستاورد های کم نظیر دفاع مقدس پس از یاری خداوند, استفاده از فرماندهان متعهد و شایسته بود که مسئولیت برای آنان نه تنها امتیازات انحصاری به ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطاب دانشجویان استان تهران با نمایندگان مجلس: نخبه گزینی را در دستور کار قرار دهید

خطاب دانشجویان استان تهران با نمایندگان مجلس: نخبه گزینی را در دستور کار قرار دهید