مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 11:002020-10-01سياسي

رهایی 2 زندانی محکوم به قصاص در بوشهر


با تلاش مسئولین قضایی و شورای حل اختلاف زندان برازجان و بخشش و بزرگواری خانواده مقتول، پرونده 2 زندانی محکوم به قصاص به سازش منجر شد و از قصاص رهایی یافتند.

- ایسنا/بوشهر رییس کل دادگستری استان بوشهر گفت: با تلاش مسئولین قضایی و شورای حل اختلاف زندان برازجان و بخشش و بزرگواری خانواده مقتول، پرونده 2 زندانی محکوم به قصاص به سازش منجر شد و از قصاص رهایی یافتند.

علی جمادی، رییس کل دادگستری استان بوشهر عنوان کرد: با تلاش مسئولین قضایی و شورای حل اختلاف زندان برازجان و بخشش و بزرگواری خانواده مقتول، پرونده 2 زندانی محکوم به قصاص به سازش منجر شد و از قصاص رهایی یافتند.

وی افزود: این زندانیان که بیش از پنج سال در زندان به سر برده بودند که در نهایت با رضایت اولیاء دم از اعدام نجات یافته و آزاد شدند.

این مسئول با تاکید بر پیشگیری از وقوع جرم در جامعه افزود: اگر فرهنگ گذشت و صبوری و صلح و سازش در کشور نهادینه شود از وقوع بسیاری از جرائم و آسیب ها ی اجتماعی جلوگیری می شود.

رضا مقبلی مدیرکل زندان های استان بوشهر با اشاره به افتتاح طرح قرآنی تربیت 500 مددجوی حافظ قرآن در زندان های سطح استان و آثار معنوی قرآن در زندگی افراد، گفت: اولویت ما کاهش جمعیت کیفری بوده و زندانیان حافظ یک جزء قرآن می توانند یک ماه به مرخصی بروند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهایی 2 زندانی محکوم به قصاص در بوشهر

رهایی 2 زندانی محکوم به قصاص در بوشهر