مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 10:552020-10-01اجتماعي

ارتباط بین خانه و مدرسه یک موضوع راهبردی و ضرورتی اجتناب ناپذیر است


وزیر آموزش وپرورش در نشست مشترک مدیران کل آموزش وپرورش و روسای انجمن های اولیا و مربیان استان ها بابیان اینکه ارتباط بین خانه و مدرسه یک موضوع راهبردی و ضرورتی اجتناب ناپذیر است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در نشست مشترک مدیران کل آموزش و پرورش و رؤسای انجمن های اولیا و مربیان استان هاکه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به اینکه انجمن اولیا و مربیان همه آموزش وپرورش است، اظهار کرد: انجمن اولیا و مربیان رسالت و مأموریت بسیار بزرگ و خطیری دارد.

شأن و جایگاه انجمن بسیار بیشتر از آن چیزی است که در ساختار آموزش وپرورش دیده شده است و برای بازگشت انجمن به شأن و جایگاه مناسب در ساختار آموزش وپرورش کمک خواهم کرد.

وزیر آموزش وپرورش با اشاره به اینکه یکی از پیچیده ترین کارها، فعالیت هایی است که اجزای آن بین بخش های مختلف است، اظهار کرد: در چنین شرایطی اگر بخش هایی مأموریت خود را کنار بگذارند یا متعارض بخش دیگری شوند فعالیت آن بخش کند شده یا در جهت منفی و معکوس خواهد شد.

ارتباط بین خانه و مدرسه یک موضوع استراتژیک و ضرورتی اجتناب ناپذیر است عضو کابینه دولت تدبیر و امید ادامه داد: موضوع تعلیم و تربیت در بین خانواده و آموزش وپرورش تقسیم شده است و این دو نهاد باید با یکدیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط بین خانه و مدرسه یک موضوع راهبردی و ضرورتی اجتناب ناپذیر است

ارتباط بین خانه و مدرسه یک موضوع راهبردی و ضرورتی اجتناب ناپذیر است