مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 10:552020-10-01اقتصادي

اعتبار اجرای پروژه آبرسانی به روستاهای فیروزکوه 50 میلیارد تومان است


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: اعتبار مورد نیاز برای اجرای پروژه آبرسانی به روستاهای فیروزکوه 50 میلیاردتومان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا بختیاری در حاشیه برگزاری کلنگ زنی آبرسانی به 15 روستای فیروزکوه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرحی که امروز مراسم کلنگ زنی آن انجام شد آبرسانی به 15 روستای شهرستان فیروزکوه بود و مجموعاً این شهرستان حدود 80 روستا دارد که 31 روستای آن تحت نظر آب و فاضلاب شرق استان تهران است که امروز 50 درصد این روستاها عملیات کلنگ زنی آن آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای این پروژه به 50 میلیارد تومان اعتبار و 5 مخزن ذخیره نیاز است گفت: طول خط اصلی آبرسانی به روستاهای این شهرستان 28 کیلومتر است که با اتمام این طرح در اردیبهشت 1400 عملیات پایان می یابد و روستاها از آب شرب با کیفیت برخوردار می شوند.

بختیاری در خصوص آبرسانی از سد فیروزکوه به سرخه نیز عنوان داشت: این آبرسانی اهداف مختلفی دارد که یکی از اهداف آبرسانی به شهرستان سرخه و یکی آبرسانی به روستاهای فیروزکوه استو همانطور که می دانید بعد از ادغام آب و فاضلاب شهری و روستایی به دلیل عقب ماندگی که در روستاها وجود داشت با ابتکار وزارت نیرو و دولت طرح جامعی برای آبرسانی به روستاها شکل گرفت و امروز روستاها به صورت مجتمع و بزرگترین آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار اجرای پروژه آبرسانی به روستاهای فیروزکوه 50 میلیارد تومان است

اعتبار اجرای پروژه آبرسانی به روستاهای فیروزکوه 50 میلیارد تومان است