مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 10:452020-10-01بين الملل

طعم های شگفت انگیز در سرزمین پنیر


کشور فرانسه اماکن و جاذبه های گردشگری بسیار زیادی دارد که هرساله تعداد زیادی از مردم جهان برای بازدید از آن ها به فرانسه سفر می کنند.

اما گردشگران با اینکه تنها به دلیل جاذبه های این کشور به آن سفر کرده اند، - در طی سفر با تجربه غذاهای آن نیز به یکی دیگر از دلایل محبوبیت گردشگری این کشور پی می برند.

با اینکه در ابتدا غذای فرانسویان تحت تاثیر ایتالیایی ها بوده است، اما برخی از سرآشپزان فرانسوی توانستند با استفاده از تجربه غذاهای ایتالیایی دستورات کلاسیکی برای غذاهای خود پیدا کنند و امروزه فرانسه می تواند غذاهایی مخصوص به خود و کشور خود داشته باشد؛ بنابراین آشنایی با فرهنگ یک کشور از طریق تجربه غذاهای آن نیز کاملا امکان پذیر است.

از لیست غذاهای کشور فرانسه می توان به بوف بورگونیون ، کسوله ، فوندی پنیر ، سوپ پیاز ، کرم بروله ، ماکارون فرانسوی و تارت تاتین اشاره کرد.

بوف بورگونیون بوف بورگونیون یکی از غذاهای سنتی فرانسه است که شهرت خاصی نیز در سطح جهان دارد و در تمام رستوران ها می توان این غذا را سفارش داد.

این خوراک با روش های مختلفی طبخ می شود اما متداول ترین دستور آن تهیه بوف بورگونیون با مواد اولیه ای چون گوشت، هویج، پیاز، کرفس، عصاره گوشت، روغن زیتون، آرد، نعناع، سبزی های معطر و ادویه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طعم های شگفت انگیز در سرزمین پنیر

طعم های شگفت انگیز در سرزمین پنیر