مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 10:252020-10-01پزشكي

«نذر آب 3»طرحی برای کمک به محرومین/ ارائه خدمات آب، معیشت و سلامت


معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر کشور گفت: طرح «نذر آب 3» گامی برای کمک به محرومین است که در قالب آن علاوه بر تامین آب، خدمات سلامت نیز ارائه می شود.

- بوشهر - معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر کشور گفت: طرح نذر آب 3 گامی برای کمک به محرومین است که در قالب آن علاوه بر تامین آب، خدمات سلامت نیز ارائه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خسرو رحمانی صبح پنجشنبه در بازدید از فعالیت های کاروان نذر آب 3 جمعیت هلال احمر استان بوشهر اظهار داشت: فعالیت طرح نذر آب 3 با برنامه هایی از قبیل کاروان سلامت با حضور پزشکان عمومی و تخصصی در مناطق محروم است و خدمات پزشکی عمومی و تخصصی توسط پزشکان به صورت کاملاً رایگان است.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر اضافه کرد: جامعه پزشکی در راستای وظایف انسانی خود در این طرح همکاری مستمر با جمعیت هلال احمر دارند، فعالیت های نذر آب 3 در مناطق محروم استان هرمزگان، توسط جمعیت هلال احمر استان بوشهر انجام می شود.

رحمانی محور فعالیت های نذر آب 3 را تشریح کرد و افزود: پس از ارائه خدمات پزشکی، توزیع بسته های معیشتی با همراهی خیرین در استان بوشهر انجام شده است که در مناطق محروم هرمزگان در حال توزیع است.

وی خاطرنشان کرد: محور سوم فعالیت کاروان، توزیع آب و مخازن است که در زمان خشکسالی و کمبود آب توسط جمعیت هلال احمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نذر آب 3»طرحی برای کمک به محرومین/ ارائه خدمات آب، معیشت و سلامت

«نذر آب 3»طرحی برای کمک به محرومین/ ارائه خدمات آب، معیشت و سلامت