مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 10:102020-10-01اجتماعي

سمنان در نصب دوربین های نظارتی ضعیف عمل کرده است


مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان گفت: استان سمنان از نظر نصب دوربین های نظارتی در مراکز شهرستان ها به نسبت دیگر نقاط کشور ضعیف عمل کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حسن اسلامی راد ظهر امروز در کارگروه تخصصی پشتیبانی و خدمات شهری پدافند غیرعامل در سالن کوثر استانداری سمنان اظهار کرد:نصب دوربین های نظارتی و ثبت تخلف در تمام شهرهای استان سمنان اجتناب ناپذیر است و مسؤولان مربوطه برای اجرای این طرح اقدام های لازم را انجام دهند.

او گفت: مسؤولیت راه اندازی دوربین های نظارتی در مناطق شهری بر عهده شهرداری هاست و شهرداران استان سمنان این موضوع مهم را در دستور کار قرار دهند.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان تصریح کرد: از نظر امنیتی، خروج و حفاظت از مواد و مکان های حساس یا مراقبت های ویژه از این مکان ها با رعایت اصول پدافند غیرعامل در دستور کار شهرداری های استان باشد.

اسلامی راد اضافه کرد: استان سمنان از نظر نصب دوربین های نظارتی در مراکز شهرستان ها به نسبت دیگر نقاط کشور ضعیف عمل کرده است و رفع این نقیصه در مدیریت شهری با جدیت رفع شود.

ضدعفونی معابر شهری ادامه یابد ایرج کارخایی، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان هم در این نشست  گفت: محور برنامه های پدافند غیرعامل، حفاظت از مردم و حراست از زیرساخت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنان در نصب دوربین های نظارتی ضعیف عمل کرده است

سمنان در نصب دوربین های نظارتی ضعیف عمل کرده است