مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 10:052020-10-01سياسي

بازگشت محدودیت های یک هفته ای در قزوین/ مدارس غیرحضوری می شود


جانشین ستاد پیشگری و مقابله با کرونا در استان قزوین گفت: با توجه به شرایط موجود و اختیاراتی که ستاد ملی کرونا به استان ها داده است، ستاد مقابله با کرونای استان قزوین در نظر دارد تا محدودیت ها را به مدت یک هفته باز گرداند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، منوچهر حبیبی، جانشین ستاد پیشگری و مقابله با ی استان قزوین در نظر دارد تا محدودیت ها را به مدت یک هفته باز گرداند.

وی افزود: با توجه به اعمال این محدودیت ها، طی یک هفته آینده تمامی کلاس های آموزشی در مقاطع مختلف تحصیلی و همچنین آموزش عالی به صورت مجازی برگزار می شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: کادر اجرایی مدارس و دانشگاه ها باید در محل آموزش حضور یابند در حالی که هیچ الزامی برای حضور دانش آموزان، دانشجویان، معلمان، دبیران و اساتید دانشگاهی وجود ندارد.

حبیبی عنوان کرد: ظرف هفته پیش رو و از روز شنبه 12 مهر ماه سال جاری کلاس های دانشگاه ها، مدارس شبانه روزی و حوزه های علمیه به صورت مجازی برگزار می شود و حضور دانشجویان، دانش آموزان و طلاب نباید به صورت حضوری باشد.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ی استان با بیان اینکه این محدودیت ها دیگر مراکز علمی و آموزشی را نیز تحت تأثیر قرار می دهد، خاطرنشان کرد: آموزشگاه های فنی و حرفه ای، زبان سراها و سایر آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت محدودیت های یک هفته ای در قزوین/ مدارس غیرحضوری می شود

بازگشت محدودیت های یک هفته ای در قزوین/ مدارس غیرحضوری می شود