مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 09:402020-10-01اقتصادي

اتمام کتابخانه روستایی آبکنار انزلی نیازمند 350 میلیون تومان اعتبار است


معاون توسعه کتابخانه های عمومی گیلان با اشاره به پیشرفت 54 درصدی پروژه ساخت کتابخانه آبکنار، گفت: این پروژه برای تکمیل نیازمند اعتبار 350 میلیون تومانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، زهرا بدن آرا پیش از ظهر پنجشنبه در نشست انجمن کتابخانه های عمومی انزلی با اشاره به پیشرفت فیزیکی 54 درصدی کتابخانه روستای آبکنار، اظهار کرد: این کتابخانه در برف شدید سال 91 تخریب و در دست ساخت است.

وی به رایزنی های صورت گرفته با بنیاد علوی اشاره و با بیان اینکه برای این طرح می توان از محل اعتبارات حوادث غیر مترقبه نیز درخواست اعتبار کرد، گفت: با وجود پیگیری های انجام شده تا کنون اعتبار تخصیصی از این حوزه نداشته ایم.

بدن آرا با بیان اینکه امسال 200 میلیون تومان اعتبار به این پروژه اختصاص یافته است، تصریح کرد: این پروزه برای تکمیل نیازمند 350 میلیون تومان اعتبار است.

البته اعتباری به مبلغ 230 میلیون تومان به ساخت کتابخانه مسکن مهر با توجه به جمعیت ساکن در این منطقه تعلق گرفته است اما از آنجا که هنوز پروسه واگذاری زمین برای احداث کتابخانه مسکن مهر انجام نشده، اختصاص این بودجه به کتابخانه آبکنار می تواند به تکمیل و بهره برداری این پروژه کمک کند.

وی با اشاره به اهمیت رشد و تعالی تفکر و اندیشه در کنار کتابخوانی و بهره مند شدن از مطالعه در زندگی، افزود: شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام کتابخانه روستایی آبکنار انزلی نیازمند 350 میلیون تومان اعتبار است

اتمام کتابخانه روستایی آبکنار انزلی نیازمند 350 میلیون تومان اعتبار است