مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 09:302020-10-01دانش

اختصاص زمین به دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی با همکاری بنیاد مستضعفان


استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه تعلیم و تربیت در این استان، حدود یک قرن قدمت دارد، گفت: طی مذاکرات و رایزنی هایی که با رییس بنیاد مستضعفان کشور صورت گرفت، - ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه تعلیم و تربیت در این استان، حدود یک قرن قدمت دارد، گفت: طی مذاکرات و رایزنی هایی که با رییس بنیاد مستضعفان کشور صورت گرفت، زمین مناسبی در بهترین موقعیت مکانی در داخل شهر بیرجند به این دانشگاه اختصاص یافت.

محمدصادق معتمدیان، امروز پنج شنبه 10 مهرماه در مراسم کلنگ زنی ساختمان دانشگاه فرهنگیان استان اظهار کرد: وجود پدران علم و شخصیت های فرهیخته متعدد در این استان به جهت فراهم بودن بسترهای علمی و فرهنگی منطقه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: با وجود این پیشینه غنی، سال گذشته و در جریان بازدید از دانشگاه فرهنگیان استان، از کمبود امکانات و شرایط نامطلوب این مجموعه تأسف خوردم.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: دانشگاه فرهنگیان استان به منظور ساخت و تأمین محیطی مناسب برای فضاهای آموزشی و خوابگاهی، زمینی را در خارج شهر تهیه کرده بودند که بعد از بازدید و بررسی شرایط به جهت هزینه بر بودن تأمین زیرساخت های لازم و موقعیت مکانی نامناسب، نسبت به جابه جایی آن اقدام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص زمین به دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی با همکاری بنیاد مستضعفان

اختصاص زمین به دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی با همکاری بنیاد مستضعفان