مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 09:052020-10-01سياسي

خدمت رسانی به مردم اساس کار نهادهای شورایی است


نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: خدمت رسانی به مردم یکی از اقداماتی است که نهادهای شورایی انجام می دهند چراکه منتخب مردم باید در خدمت آن ها باشند.

- حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ عبدالرضا پور ذهبی امروز(10 مهرماه) در دیدار با شهردار و شورای شهر سنندج، با اشاره به مشکلات شهر سنندج، اظهار کرد: یکی از برنامه های آتی ما بازدید در شهر سنندج است که بنا داریم این اقدام را انجام دهیم که بخشی از مشکلات این شهر را شناسایی کنیم هر چند که بسیاری از این مشکلات به راحتی قابل لمس است.

وی به مردم استان توصیه کرد نسبت به جایی که زندگی می کنید باید طبع بالایی داشته باشید لذا بارها شنیده شده که استان کردستان یک استانی فرهنگی است و این در خصلت و سرشت مردمان این استان به وفور دیده می شود و نباید این استان را محروم نامید چراکه بار منفی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان، مردم استان را انسان های با نجابت، کم توقع و دوستدار به اهل بیت دانست و گفت: مردم استان کردستان در اوج گرفتاری و مشکلات فراوان ازجمله عدم اشتغال، هیچ وقت حرف تلخ از آن ها شنیده نشده و گلایه کردن آن ها برحق بوده لذا این مردم مستحق توجه هستند.

حجت الاسلام و المسلمین پور ذهبی، با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمایش کرده اند مسئولان در هر جایی که کار می کنند آنجا را مرکز د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی به مردم اساس کار نهادهای شورایی است

خدمت رسانی به مردم اساس کار نهادهای شورایی است