مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 09:052020-10-01سياسي

هشدار نایب رییس مجلس به شرکت های حقوقی فعال در بازار بورس


نایب رییس مجلس شورای اسلامی با تبیین بسته پیشنهادی مجلس برای بهبود وضعیت بازار بورس گفت: بورس اولویت مجلس است؛ امیدواریم ثبات ساماندهی در این بازار ایجاد شود و دوستان حقوقی هم همراهی کنند.

- نایب رییس مجلس شورای اسلامی با تبیین بسته پیشنهادی مجلس برای بهبود وضعیت بازار بورس گفت: بورس اولویت مجلس است؛ امیدواریم ثبات ساماندهی در این بازار ایجاد شود و دوستان حقوقی هم همراهی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیرحسین قاضی زاده هاشمی در نشستی با نمایندگان شرکت های حقوقی بازار بورس اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی تاکنون چهار جلسه با نمایندگانی از بانک های دولتی و خصوصی، بخش خصوصی بازار، بخشی از فعالان رسانه ای و حقیقی بازار بورس، مسئولان سازمان بورس و وزارت اقتصاد برای بررسی وضعیت بورس برگزار کرده که این جلسات داخل مجلس شورای اسلامی و در کمیسیون اقتصادی و یا با رییس مجلس بوده و بنده هم پیگیری هایی داشتم.

بعد از جلسات شورای عالی بورس مصوباتی داشته اما با توجه به بحران اجتماعی پیش رو ما وظایفی داریم.

وی توضیح داد: ما هم معتقدیم که باید وضعیت اقتصادی اصلاح شود منتهی با توجه به مشکلات بازار سرمایه نیاز به ورود جدی تر داریم پیشنهاداتی به شورای عالی بورس همچون تسریع در صدور مجوز سبدگردانی، تشکیل مجمع سهام داران حقیقی، تشکیل بازارگردان موث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نایب رییس مجلس به شرکت های حقوقی فعال در بازار بورس

هشدار نایب رییس مجلس به شرکت های حقوقی فعال در بازار بورس