مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 09:002020-10-01پزشكي

کردستان از لحاظ کرونا در وضعیت قرمز قرار گرفت/ اوج گیری مجدد کووید 19


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: وضعیت سنندج، قروه و بیجار از لحاظ اپیدمی کرونا در محدوده قرمز قرار دارد.

- ایسنا/کردستان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: وضعیت سنندج، قروه و بیجار از لحاظ اپیدمی کرونا در محدوده قرمز قرار دارد.

آرزو فلاحی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت استان از لحاظ بحران کرونا اظهار کرد: در حال حاضر شهرستان های بانه، مریوان، دهگلان، سقز در وضعیت نارنجی، سنندج، قروه و بیجار در وضعیت قرمز و کامیاران، سروآباد و دیواندره از لحاظ کرونا در وضعیت زرد قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مناطق زرد با خطر شیوع متوسط، نارنجی پرخطر و قرمز خیلی خطرناک به شمار می آید، افزود: با وجودهشدارهای دانشگاه علوم پزشکی جهت رعایت پروتکل های بهداشتی، متاسفانه روند رو به رشد این بیماری به سرعت هر چه بیشتر در استان ادامه دارد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته، در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی کردستان با وضعیت وخیم و نگران کننده ای طی روزهای آینده مواجه خواهد شد.

فلاحی بر لزوم استفاده از ماسک، عدم حضور در اماکن عمومی و پرهیز از ترددهای غیر ضروری تاکید کرد و عنوان کرد: در راستای جلوگیری از افزایش تعداد مبتلایان، بستری ها و مرگ ومیرهای ناشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستان از لحاظ کرونا در وضعیت قرمز قرار گرفت/ اوج گیری مجدد کووید 19

کردستان از لحاظ کرونا در وضعیت قرمز قرار گرفت/ اوج گیری مجدد کووید 19