مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 08:552020-10-01سياسي

برخی ادارات تهدید کرونا را به تهدید به منابع انسانی تبدیل کرده اند!


مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و امور حقوقی استانداری سمنان گفت: متأسفانه چند دستگاه اجرایی محدود تهدید کرونا را به تهدید به منابع انسانی تبدیل کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، قاسم شریفی پیش از ظهر امروز در کارگروه نظارت و ارزیابی از رعایت پروتکل های بهداشتی در دستگاه های اداری و دولتی در سالن کوثر استانداری سمنان اظهار کرد:  سرمایه های انسانی، مهم ترین و باارزش ترین ثروت جامعه هستند؛ اگر در جامعه به ویژه در محیط های اداری، به امنیت روانی و سلامت این گران بهاترین ثروت آفریده شده، توجه نکنیم، آن وقت نباید انتظار فرآوری از استعدادهای این ثروت را داشته باشیم.

او اضافه کرد: اگرچه بسیاری از مدیران با بهره گیری از استعدادهای خود و اطرافیانشان، اقدامات شایسته ای را در سطوح میانی و خرد انجام داده اند، اما متأسفانه چند دستگاه اجرایی محدود هم تهدید ، اعم از مراجعه کنندگان به دستگاه ها و کارکنان بسیار مهم است.

او گفت: به همین منظور، شاخص هایی برای اجرا و نظارت ابلاغ شد؛ چرا بعد از هفت ماه، هنوز دستگاهی، ثبت ورود و خروج کارکنانش را به روال سنتی و با استفاده از اثر انگشت انجام می دهد؟ مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و امور حقوقی استانداری سمنان اضافه کرد: اداره ای که به سلامت کارکنان خود اهمیت ندهد، قطعاً بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی ادارات تهدید کرونا را به تهدید به منابع انسانی تبدیل کرده اند!

برخی ادارات تهدید کرونا را به تهدید به منابع انسانی تبدیل کرده اند!